środa, 16 stycznia 2013

z Krakowa do Zakopanego ~!

Witojcie ~! 
( nie wiem czy powiedziałam to z gwarą góralską, ale się starałam )
 image

Z poprzedniego posta powinniście wiedzieć, że wybrałam się w podróż pociągiem do Krakowa.
I oto przed państwem Kraków ...








Jest tam tak ślicznie ! Zazdroszczę wszystkim krakowianom.
Chodziłam po rynku z otwartą buzią , opakowana w torby, więc z daleka widać było, że turystka.
Podziwiałam piękno i magię Krakowa ( mam nadzieję tam wrócić na trochę dłużej) !


W Krakowie doroszki są śnieżnobiałe. 
Podobają mi się bardziej niż te na starówce


 Mroczny kosiarz z pięknym uśmiechem, za pieniążek za pozował mi do zdjęcia image

 
 Na rynku było mnóstwo stoisk z pamiątkami i jedzeniem. 
Oczywiście moją uwagę przykuło stoisko z cukierkami, gdzie znalazłam takie śliczne pudełko na ciasteczka



Ciasteczko z wróżbą ~! Czyli chiński mędrzec radzi:
"Skromność to ukryta wielkość. Posiadasz wielki skarb, a twoje zmagania będą miały szczęśliwe zakończenie"



No i motyw lalkowy ( obowiązkowo ) !
Lalki były ogromne, a ich buźki trochę mnie przerażają


Kocie szmaciaki.
Są uroczę, zastanowię się czy nie uszyć podobnego



No i z Krakowa samochodem do Zakopanego  





Widoczek z pokoju. Zero śniegu, a na pierwszym zdjęciu (w tle) śpiący rycerz ^^


Work in progress .....
Pracuje nad fryzurą barbie ( i jej imieniem). Przygotujcie się na jej przemianę 


A potem spadł śnieg ...


.... i skuł lodem całe Zakopane !







Ale świetnie się bawiłam. I na pewno poprawiło mi to humor. Choć teraz kiedy siedzę w szkole, to moje życie czasem nabiera szary kolor. Ale kiedy wspominam wyjazd, robi się trochę weselej.
Bo grunt to myśleć pozytywnie, no nie ?

Krótka lalkowa przerwa na blogu ... Ale niedługo pojawi się mnóstwo nowości ~!
Proszę o cierpliwość i do zobaczenia 




5 komentarzy:

  1. Jeśli o Zakopane chodzi, to magia po prostu, sama się tam usiłuję w końcu wybrać.. Ostatnie zdjęcie powalające ;) Nie łam się szkołą, przynajmniej nie masz teraz pierdyliarda egzaminów xD
    Kraków pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że się wybierzesz, bo takie wyjazdy zawsze zostają miłymi wspomnieniami ;3
      Hahaha ! No może pierdyliarda egzaminów nie mam, ale jeden ważny na zakończenie gimnazjum. Ale dziękuje za pocieszenie i pozdrowienia

      Usuń
  2. Witam! Też kocham Kraków, cóż mieszkam na drugim końcu Polski i nie mogę być tam tak często jakbym chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam witam ... cóż ja nie mieszkam tak daleko, a byłam tam tylko dwa razy. Czego naprawdę żałuję, bo to naprawdę urokliwe miejsce ( ale moje zdanie jest znane z posta )

      Usuń
  3. Pozdrawiam z Krakowa.
    Wszystkich, którzy tu nie mieszkają a byli- podziwiam, że się nie udusili.

    OdpowiedzUsuń