piątek, 28 grudnia 2012

Pierwszy nieśmiały krok


Good evening, Konbanwa (●´∀`●)

Tutaj nieśmiały Batman. 

Dlaczego Batman ?  Hmmm... niewiem może dlatego że lubię noc. Dodaje mi odwagi i tylko o tej porze mam najlepsze pomysły (ale tak akurat dużo osób ma). W dzień cichutko snuje się po kątach, lecz kiedy zajdzie słońce pojawiam się w internecie niczym mroczny rycerz i żyje pełnią życia. 
Wiem że to głupio brzmi ... jestem strasznie wstydliwa.

Nazwa bloga - Tea time with dolls. Nawiązuje do mojego dzieciństwa... Często bawiłam się w herbaciane przyjęcia z lalkami i moim kotem. Dyskutowaliśmy o poważnych rzeczach, graliśmy w gry i omawialiśmy książki ( † mój kot często podczas przyjęć zasypiał - nie był duszą towarzystwa †) Jednak herbata, lalki, książki i takie małe przyjęcia były moim ulubionymi rzeczami i są do tej pory choć jestem na nie trochę za duża. Ale moja mama twierdzi że nikt nie jest na coś za młody i powinnam robić to co kocham.



Jeśli chodzi o blog. To mam zamiar podejść do tego trochę bardziej poważnie. Wcześniej prowadziłam blog ale jakoś mi nie wyszło, ale mam nadzieje że ten mi się uda... trzymajcie kciuki ヽ(*・ω・)ノ
Będę tutaj umieszczać zdjęcia moich lalek.
PS. Zajęłam się tym hobby niedawno więc proszę o wyrozumiałość apropo zdjęć albo wyglądu lalek.
Oczywiście nie będę wstawiać jakich amotorskich zdjęć zrobionych telefonem, przebranych lalek czy jakiś beznadziejnych scenek ! Będą robione bardzo dobrym aparatem ;)
Chociaż nadal moja technika nie jest professional !

Znajdzie się tutaj także dużo z japońskich subkultur takich jak gyaru, lolita czy fairy kei. Gdyż jestem w nich zakochana. I dużo rzeczy z kultury japonni : od dawnych geishy do nowoczesnych anime. Nie będę się rozpisywać, ponieważ gdy się rozpisuje wychodzi masło maślane. ( Nie jestem dobra z polskiego)
Jeśli chcecie dowiedzieć coś o mnie czy o moich lalkach zajrzyjcie do zakładek u góry ^

Miło mi was poznać, mam nadzieje że się zaprzyjaźnimy ~!
Batman

2 komentarze:

  1. Witaj w lalkowym świecie. No to nigdy nie jest za późno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziękuję bardzo. I zgadzam się na to nigdy nie jest za późno, jednak moi rówieśnicy by tego nie zrozumieli -,-

    OdpowiedzUsuń